Christelijke Gereformeerde Kerk van Westzaan en Beverwijk

Wij zijn een gastvrije gemeenschap van mensen met een open oog en een open hart voor Jezus Christus, voor elkaar en voor onze omgeving. Wij oefenen met elkaar om leerlingen van Jezus te zijn. Dat doen wij door samen Bijbel te lezen, samen met mensen te zijn, samen te bidden en door samen te delen van wat wij zelf ontvangen hebben.

Wat voor kerk willen wij zijn voor Zaanstad?

Mensen uit deze gemeente komen overal vandaan. Zaankanters vinden bij ons een plek om tot rust te komen, om God te ontmoeten, en om uitgedaagd te worden om in het leven van elke dag een leerling van Jezus te zijn. Naast de erediensten op zondag zijn er verschillende Bijbelkringen waarin mensen het leven met elkaar delen. Zo zoeken we onder de zegen van onze God het goede voor elkaar en voor deze wereld.

scribabeverzaan@gmail.com

9.30 uur in Westzaan (J. J. Allanstraat 185)

16.00 uur in Beverwijk (Meerstraat 62)

Untitled.png