Kerk Westerwatering

Kerk in Westerwatering is in de wijk ontstaan uit een
geloofsgemeenschap van mensen van verschillende achtergronden: protestant, doopsgezind, katholiek, pinkster, etc., die sinds 1990 samenkomen. We vinden
onze eenheid in Jezus en de boodschap van de Bijbel. We verlangen en streven ernaar om in de wijk uit te dragen dat Gods liefde echt is en dat de Bijbel een
boodschap heeft die de leegte van ieder hart kan vullen.

Wat voor een kerk zijn wij voor Zaanstad?

Kerk in Westerwatering heeft elke zondagochtend een samenkomst in het speellokaal van CBS Het Baken. Kinderen van alle leeftijden zijn welkom om bij de dienst te blijven. Peuters en kinderen t/m groep 8 van de basisschool kunnen tijdens de preek naar hun eigen lokaal. Hier leren ze op een passend niveau de verhalen uit de Bijbel beter kennen. Als er behoefte is aan opvang voor baby’s kunnen wij dit ook verzorgen. De tieners en volwassenen lezen samen uit de bijbel en worden onderwezen en bemoedigd door een preek. Doordeweeks is er de mogelijkheid om je aansluiten bij een gebeds- of bijbelstudiekring. Eén keer in de maand organiseren wij een creatief en gevarieerd kinderprogramma voor de kinderen in de wijk.

Diensttijden

Kerkdienst  zondag 10.00 – 11.30

Gebeds- of bijbelstudiekring dinsdag 19.30 -20.30
Bij één van de deelnemers thuis in Westerwatering