Protestantse Gemeente Oostzaan

Wij willen een gemeenschap zijn waar iedereen zich thuis kan voelen, iedereen die zich op enig moment bezig houdt met levensvragen.

Maar ook iedereen die in de huidige tijd zingeving en voldoening tracht te vinden in het leven van alledag. Niet alleen de volwassenen onder ons, maar ook de jong-volwassenen.

Wij beogen de jeugd en de jongeren bewust te maken van de heilzame en bemoedigende boodschap die het geloof inhoudt. Wij baseren ons hiervoor op de wijsheid en inzichten welke zo'n 2000 geleden werden verkondigd door Jezus Christus, en welke inzichten en wijsheden wij 'vertalen' naar ons leven vandaag de dag in de 21e eeuw. Inzichten en wijsheden, die ondersteunen, die verrijken en die elk van ons verder helpen op ons levenspad. U vindt op onze website wie wij zijn (een soort van zelfportret), hoe we zo zijn geworden en wat we als activiteiten ondernemen. Niet alleen in ons fraaie Kerkgebouw in Oostzaan, maar ook in het aangekoppelde Bartel Jacobsz Centrum (BJC).

Wat voor kerk willen wij zijn voor Zaanstad?

Wij willen iedereen uitnodigen met ons mee te denken over de toekomst. Ieders bijdrage wordt gewaardeerd, klein of groot dat maakt niet uit. Daarom zijn we trots om één van de vele kerken te zijn in de Zaanstreek, onze deur te openen en de samenwerking met elkaar te vinden.

Onze predikant:
Ds. Carola Dahmen

Kerkbuurt 12
1511 BD Oostzaan

Diensttijden

Elke zondag om 10.00 uur.

PKNoostzaan1.jpg