Menorah Zaanstad

Wat ons in Menorah bindt, is de liefde van Jezus. Wat je achtergrond ook is, of je er nu een potje van hebt gemaakt in je leven of wanneer je dacht het allemaal prima voor elkaar te hebben, iedereen is welkom bij Jezus. We zijn een open en hechte kerk met veel aandacht voor elkaar. De kinderen en tieners hebben een belangrijke plaats binnen de kerk.

Wat voor kerk willen wij zijn voor Zaanstad?

We verlangen ernaar een licht te zijn in heel Zaanstad, herkenbaar te zijn in onze wijk en buurt. Meer specifiek willen we er zijn voor de wijken Kogerveld en Hofwijk. Is er concrete hulp nodig, dan dienen we met onze handen. Is er een luisterend oor nodig, dan geven we onze tijd en aandacht. Onze slogan is: goed voor de Zaankanter en goed voor God.

Pascal-College,
Pascalstraat 4,